7.14.2001

Oh my god! We forgot about you! Actually, Jody was down here in Austin visiting and we just got too busy doing girl stuff. She's still here, but not too coherent after last night. Poor girl pretty much drank her weight in alcohol! I'll nudge her soon so that she can sober up to go out drinking again tonight. Haha.

Can I tell you enough how perfect Jody is? Why can't she be lesbian? And I posed this question to her last night when she was still not-too-drunk, and she slurred, "Cuz I like dick!" Oh curses! So then, at that point in the conversation, many men tried to pick up this drunk beauty who likes dick. And it helps when she has a bi friend next to her (me). Oh, what a night. Because although Jody has a preference for men, she's not object to kissing a girl! Wahoo! Huzzah! But, I'm sure she will kick my ass when she reads this. The moral of the story is, if you like beautiful 21 year old females, who are straight but don't object to kissing other females if they're attractive enough, and will drink until they pass out, email Jody. She needs a good man in her life right now. The last one broke her heart and cheated on her. Asswipe.

OK. I just rambled, but I'm too lazy to delete anything. I'll get Jody to post soon. And I'll try to get some of the pictures from last night up here. Some are a little fun, and some are a little, um, x-rated and belong on that stupid College Girls Exposed video with the commercials every 5 minutes at night, but I think you'd enjoy them. Haha.

7.04.2001

it's been quite a fucking week, and it's only tuesday. dammit.

so, tomorrow is july 4th, and i think i'll celebrate by heading out to baker beach (sf). i can't think of a better way to celebrate our freedom and this wonderful country we live in by some nude sunbathing. oh bliss...

it's weird. i'm normally a very social person, but lately i've been getting so much pleasure out of just being alone. i've been very reflective lately. a little moody too, but i think it comes with all the slightly tragic things going down in my life right now.. normally i'm not this lethargic or just plain poopy.

and what's up lately with all the people getting all couple-y? everyone's getting married, buying their house, or getting pregnant. can't we go out pussy-catting at night again? i need some new chicks to club crawl with. i will not make the mistake of going alone again - all the creeps in a 10 mile radius were drawn to me. i need an excuse like 'i'm here with my girlfriend because i'm strictly lesbian' again. so stop getting hitched, ya wusses! you're cramping my style. and after all.. girls just wanna have fun. sheesh.. bitches. think you can ruin my fun.

i just want to go get my groove on til the breaka-breaka dawn!

7.02.2001

I'm such a loser! Hahaha. I just finished watching an episode of sydicated Beverly Hills, 90210.

You may now beginng the flogging and insults.

yay! mindy is here. not that you care too much i'm sure. but i say 'fuck you' to that.

i just wanted to let you know that i washed my hair with egg whites tonite. i have really fine hair and i think it really worked. but then again, it may be a 'placebo effect' type thing going on. or like when i read through my psych book freshman year and thought i had everything from schitzophrenia to postpartum depression, and even fugue.

god i'm so easily persuaded. i think those impulse displays at the checkout lane at stores are made just for me...

Ok, so I'm here! It's me, Mindy (duh). Geez, and I'm totally drawing a blank right now. (Hey it's late, give me a break.) Um.. ok. Check out this blog. I love her graphic.

Let's see.. something about me. I'm 21, live in Austin, Texas, and I go to UT, which is where Jody and I met. Blah, blah, blah. I've known Jody for.. ah.. 3 years now. Um, I'm bi-sexual (and not because it's the popular thing to do right now), and no I've never had a sexual encounter with Jody. Haha. Though I'm sure you'd love to see the pics right now if we had! And so would I. Well, don't look so shocked. She's a cutie. *giggles*

Well, alright then. Geez, all of you make this blogging stuff look so easy. Oh, go easy on me. Jody just explained this whole HTML shit yesterday. *rolls eyes*

6.30.2001

and you guys thought you had it bad...

don't click here if under the age of 18, don't like to see genitals, etc.. etc..

oh, i forgot to mention.. i invited my friend mindy to co-author this blog. just because she's so fucking witty and cool. yeah, so hopefully i can get her on soon.

i hate getting in arguements. it's just not in my nature. i'm a pretty meek person and can't hold up my end of the arguement.

the guy i'm dating is in houston for the weekend and we just got in a *big* arguement over the phone. phone arguements are the worst. especially when they're 2000 miles away. mean words said.. tears.. hanging up.

and no make up sex.

i think cell phones were a bad invention for that one reason. if you get in an arguement over the phone, the 'angry hang up' is just not the same, and you feel no better, unlike the phones of the past. i mean, you push a button and hang up. and no matter how hard you push the button, it's still an innocent little cut off on their end. so they call back thinking you simply dropped the call. but instead it angers you more saying 'don't you know when i'm mad?! i hung up on you!'

oh the woes of being in a high-tech era.

6.29.2001

pretty uneventful day.. wanna go get smashed?

ok.. so you probably want to know more about me... yeah you do, don't lie.

hmm.. ok.. i'm 21 and i currently live in san francisco and hail from texas, oh land of plenty energy. i'm a little bundle of spirit, energy and vigor. yeah, something like that. i'm a pixie, a vixen, and oh-just-a-smidgen of bitch. can i be any less concrete in my description of myself? i'm teeny - a mere 5'2, but i'm a lil firecracker (or so my grandfather said...). and i fancy myself a geek.

i love to read. and i love to dream. so don't take away my rose-colored glasses because i like me like this... i love life.

and i also hate describing myself, obviously. i think over time my true self should come out in this, so i'll just leave it at that. i'm not too good at the 'personal ad' type description...

ok, yeah.. trust me. my site isn't always going to look like this. i have a few things to morph in photoshop, and i'll do that asap so i don't look so lame. all these straight lines and right angles are driving me crazy. now if i could only find my photoshop cd... or if you want to put a graphic or something together for me, ya know i'd love you forever. haha.

i've been messing around with linux on this computer for a little while, and i finally got around to double booting it with windows. so now i need to reinstall a lot of software. i'm just giving you reasons why this could be a long process. bear with me, ok?

i dig.

i'm a smart girl, and i'm pretty and child-like. most guys meet me and expect me to giggle and add nothing significant to the conversation. they expect me to simply be a 'trophy girlfriend' type girl or the helpless damsel in distress. haha. i laugh at their misconception.

yes, i wear pink dresses. and sometimes pigtails. and i might be eating an ice cream cone and playing with a puppy. but i scored a 1460 on my SATs. i read pablo neruda (untranslated) and can do differential calculus in my sleep. ask me about Brentano's three disciples and his contributions to metaphysics and psychology. or perhaps some nonlinear dynamics. hmm...

all of this and an excheerleader ::shudder::

6.28.2001

ok... i'm bored now but i can't seem to get myself motivated to do much with this page yet. please come entertain me. thanks.

oh, and bring food. i'm hungry.